kontakt@szymonkarwasz.pl
Blog
Sprzedaż za granicę przez LinkedIn
Ekspansja na rynki zagraniczne Rozszerzenie działalności na rynki zagraniczne to wyzwanie, które wymaga nie tylko strategicznego planowania, ale także dogłębnego zrozumienia Twojej buyer persony. W tym artykule skupimy się na wykorzystaniu LinkedIn i innych portali społecznościowych do efektywnej sprzedaży międzynarodowej.…
Jak sprzedawać na LinkedIn?
Jak zacząć sprzedawać na LinkedIn? Na temat tego jak sprzedawać na LinkedIn powstało wiele teorii. Choć na szkoleniach z LinkedIn do znudzenia można przypominać o tym, jak ważne jest aby dobrze wypełnić swój LinkedIn profil firmowy, to i tak najbardziej…
Twoja Strategia LinkedIn na 2024
W dzisiejszym świecie cyfryzacji i rosnącej roli internetu w biznesie, LinkedIn stał się kluczowym narzędziem w sprzedaży B2B. Wiele osób wchodzi na LinkedIn, rozwijając swój profil, z nadzieją na profesjonalne przedstawienie siebie i swojej firmy. Jednak tylko niewielka część użytkowników…
Jak prowadzenie social media pomaga w sprzedaży B2B?
Często uważa się, że social media to narzędzie skierowane głównie do młodszych pokoleń i sektora B2C. Nic bardziej mylnego. W dobie cyfryzacji i nieustannie rosnącej roli internetu w biznesie, media społecznościowe stają się nieocenionym narzędziem także w sprzedaży B2B. W tym artykule…
LinkedIn profil firmowy
Założenie profilu na LinkedIn staje się kluczowym elementem strategii biznesowej dla polskich firm, niezależnie od ich wielkości czy branży. Platforma umożliwia nie tylko nawiązywanie wartościowych kontaktów biznesowych, ale także promowanie marki i osiągnięć firmy. W obliczu rosnącej konkurencji i dynamicznie…
Zdjęcie profilu – skuteczny sposób zwiększenia zasięgu na Linkedin
LinkedIn to nie tylko platforma do nawiązywania kontaktów zawodowych. To także narzędzie, które może pomóc Ci w budowaniu marki osobistej. Jednym z kluczowych elementów Twojego profilu na LinkedIn jest zdjęcie profilowe. To właśnie ono decyduje o pierwszym wrażeniu, jakie robisz…
Czym jest Social Selling Index na LinkedIn?
Nowy post właśnie poszedł w świat, osiem zaproszeń wysłanych, trzy polubienia już są, więc zasiadasz wygodnie w fotelu wyobrażając siebie jako rekina czy syrenę biznesu. Piękna wizja, nie zaprzeczę, jednak zaryzykuję i nieco zakłócę ten błogostan. Już pukam do Twoich…
Jak stworzyć listę umiejętności na LinkedIn?
Jak skutecznie stworzyć listę umiejętności na LinkedIn? LinkedIn to nie tylko portal do poszukiwania pracy, ale przede wszystkim narzędzie do budowania marki osobistej. Jednym z kluczowych elementów, który może przyciągnąć uwagę potencjalnych pracodawców, jest lista umiejętności. Jak ją skutecznie stworzyć?…
Jak napisać podsumowanie na LinkedIn?
Jak napisać podsumowanie profilu na LinkedIn – CV twojego profilu Z podsumowaniem na LinkedIn jest trochę jak z recenzją książki. Wyobraź sobie, że szukasz prezentu gwiazdkowego dla teściowej. Wiesz, że jest bibliofilką, więc chcesz sprawić jej radość (tudzież wkupić się…