You are currently viewing Nowe funkcje Premium dla Firm na LinkedIn

Nowe funkcje Premium dla Firm na LinkedIn

Wprowadzenie

LinkedIn wprowadza wiele zmian, które mają na celu poprawienie funkcjonalności stron firmowych. Ostatnio największą z nich jest możliwość wykupienia wersji Premium dla kont firmowych. Przyjrzyjmy się szczegółom tej oferty.

Ile to będzie kosztować?

Cena miesięczna i roczna subskrypcja

Cena za konto Premium wynosi 99$ miesięcznie. LinkedIn oferuje także 30% rabatu przy zakupie rocznej subskrypcji. Jeżeli jesteś Superadministratorem strony firmowej, możesz zobaczyć informację „Wypróbuj Premium za 0$” lub „Przejdź na Premium” w panelu company page.

Co zyskamy za 99$?

Automatyczne zapraszanie do śledzenia strony

Nowa funkcja automatycznego zapraszania do śledzenia strony firmowej pozwala administratorom włączyć lub wyłączyć tę opcję. Po dowolnej reakcji na stronie firmowej użytkownicy są zapraszani do jego obserwowania. Funkcja niewątpliwie może oszczędzać czas Administratorów stron firmowych.

Kto odwiedził naszą stronę

LinkedIn wprowadza możliwość wyświetlania listy osób, które odwiedziły profil firmowy, ale nie kliknęły w przycisk obserwowania. Ta funkcja pozwoli na nawiązanie relacji z tymi osobami i zaproszenie ich do obserwowania profilu firmowego.

Przycisk Call to Action

Nowe, niestandardowe przyciski Call to Action będą dostępne do swobodnej konfiguracji. Umożliwiają one ustawienie celu, takiego jak „Aplikuj do nas”, „Odwiedź stronę” czy „Skontaktuj się z nami”. Te przyciski będą również widoczne w wynikach wyszukiwania LinkedIn, co umożliwi jeszcze lepszy kontakt z naszą firmą.

Referencje od klientów

Jedną z najciekawszych opcji w wersji Premium są referencje od klientów. Będą one mogły być umieszczone na samej górze strony firmowej. To nie tylko pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy, ale też ułatwi pozyskiwanie klientów, dlatego warto zadbać o dobre opinie.

Dodatkowe funkcje

Wsparcie AI

Nowe wsparcie AI przy pisaniu postów pojawi się także na kontach firmowych. Choć narzędzie może nie być doskonałe w pierwszych wersjach, warto zwrócić uwagę na jego możliwości. Przyda się zwłaszcza firmom, w których pracownicy nie mają zbyt dużego doświadczenia z publikowaniem treści na Linkedin.

Logo LinkedIn Premium

Dla tych, którzy chcą pokazać, że są użytkownikami Premium, LinkedIn oferuje możliwość umieszczenia logo Premium. Ta opcja będzie jednak możliwa do wyłączenia.

Podsumowanie

Warto śledzić zmiany na stronach firmowych LinkedIn, ponieważ wszystkie wymienione funkcje Premium mają być dostępne dla wszystkich SuperAdminów kont firmowych. Nowe funkcje będą dostępne zarówno w modelu miesięcznym, jak i rocznym. 

 

obraz autorstwa Freepik.

Zastanawiasz się jak wykorzystać funkcje Premium Linkedin?

Twoja firma planuje zakup pakietu Premium? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
(15 minut, przez telefon lub Google Meet).